Дистанційне навчання з мови під час каратнину


2020 рік
Дистанційні завдання з української мови під час карантину 
з 12.03 до 03.04

Шановні учні й батьки!
Дуже прикро, що вже вдруге в цьому навчальному році доводиться
 призупиняти навчання у зв'язку з карантином. Але карантин - це не додаткові канікули. Тому давайте цього разу чітко домовляємося про режим дистанційної роботи, оскільки минулого разу дистанційні завдання добросовісно виконали 2-3 учні з класу.
      По - перше, якщо у нас у розкладі два уроки з предмета протягом тижня, то кожен учень має опрацювати 2 теми й виконати  всі завдання від вчителя за двома темами, а не вибірково: скільки мені хочеться. Якщо задано 2 вправи, то виконуємо обидві, а не якусь одну. 
      По - друге, роботи  виконуйте в 2 окремих зошитах( з мови та літератури) для зручності перевірки після виходу з карантину. Зошити підпишіть за зразком:
                                                   Зошит
для робіт дистанційного навчання
з української мови
учня( учениці) _____ класу
Прізвище, ім'я в Р.в.
      
    По - третє,  виконані  в зошитах роботи тижня, результати онлайн - тестування на чужих платформах, виконані завдання фотографувати і присилати на електронну адресу: sarachmam67@gmail.com  у термін , відведений на виконання завдання. Вказувати прізвище в назві документа і клас. Тоді я зможу внести якісь корективи у виконання завдань, а ви - щось виправити. Треба розуміти, що у вас є чітка дата, до якої треба виконати конкретне завдання. Дистанційне навчання має бути регулярним і систематичним.

    По - четверте, творчі роботи( презентації, дослідницькі, творчі проєкти), онлайн - тести, складені вчителем, теж виконувати в часових рамках .

    По -п'яте, вносяться зміни до критеріїв оцінювання. Максимальна кількість балів за виконану роботу-12 балів. Якщо робота невиконана, то 12 балів віднімається. Якщо ви одну тему опрацюєте, а іншу - ні, то результат буде відповідно нульовий.Працюємо на результат! Виконуємо всі завдання.

  По - шосте, слідкуйте за дотриманням орфографічного режиму. У зошиті спочатку пишеться число, потім з нового рядка "Дистанційне навчання"( а не класна робота), далі - тема, яку ви опрацьовуєте. Вона обов'язково вказується перед завданнями. І нарешті,вид роботи( вправа, коментоване письмо, творча робота, розподільний диктант тощо)

Зразок правильного запису:

Дванадцяте березня
Дистанційне навчання
Однорідні члени речення. Кома між однорідними членами без сполучників
Вправа 503


Будьте уважні! Кожного разу перед записом виконаних завдань перечитуйте шостий пункт про дотримання орфографічного режиму. Робіть записи правильно!
              

5 клас

Урок № 1( завдання виконати  до 17.03, лише з поважних причин виконувати можна пізніше). 
Речення з однорідними членами із сполучниковим та безсполучниковим зв'язком
1. Запишіть дату, тему уроку.
2. Перегляньте уважно відеоурок. Під час перегляду вам буде запропоновано виконати  тренувальні вправи. Вправу 1 прослухайте. Вправи 2-4 виконуєте письмово. Одразу після оголошення вправи запишіть її порядковий номер. Уважно прослухайте завдання. Після оголошення завдання вправи натискайте на паузу, зупиняйте перегляд, списуйте в зошит запропоновані речення і пробуйте виконувати завдання. Потім знову вмикайте відео і перевіряйте виконане, слухаючи коментар вчителя, роблячи виправлення. Однорідні члени підкреслюйте лише олівцем і під лінійку!
3. Вправу 5 виконуєте самостійно, записавши вид роботи: 
Самостійна робота






4. Вивчити правила в підручнику на стор. 195.
5. Виконати вправу  452.

Урок № 2( завдання виконати  до 18.03, лише з поважних причин виконувати можна пізніше).
Розділові знаки в реченнях з однорідними членами
1. Запишіть дату, тему уроку.
2. Перегляньте уважно відеоурок. Під час перегляду вам буде запропоновано виконати  тренувальні вправи. Вправу 1 прослухайте. Вправи 2-4 виконуєте письмово. Одразу після оголошення вправи запишіть її порядковий номер. Уважно прослухайте завдання. Після оголошення завдання вправи натискайте на паузу, зупиняйте перегляд, списуйте в зошит запропоновані речення і пробуйте виконувати завдання. Потім знову вмикайте відео і перевіряйте виконане, слухаючи коментар вчителя, роблячи виправлення. Однорідні члени підкреслюйте лише олівцем і під лінійку!
3. Вправу 5 виконуєте самостійно, записавши вид роботи: 
Самостійна робота

4. Вивчити правила в підручнику на стор. 196.
Мовна родзинка, якої немає в підручнику, але знати її потрібно!
Існує різниця між місцем постановки коми перед повторюваним сполучником і(й).
  • Якщо перед першим із повторюваних сполучників стоїть перший однорідний член речення, то кому ставимо перед першим повторюваним сполучником. 
  • Наприклад: У промінні місячнім, як в морі, втонули ниви, і луги, і темні праліси, і гори
  • У цьому реченні перший однорідний член - ниви. З нього починається перелік однорідних членів . Він стоїть перед першим повторюваним сполучником І, тому кому ставимо після першого однорідного члена і перед першим повторюваним сполучником І.
  • Якщо ж перший однорідний член речення стоїть після першого повторюваного сполучника, то кому ставимо лише перед другим повторюваним сполучником. 
  • Наприклад: Тут росли і берези, і осики, і дуби. 
  • У цьому реченні перший однорідний член - берези. Він стоїть після першого повторюваного сполучника. Тому кому ставимо лише перед другим сполучником, оскільки немає чого відділяти перед першим сполучником.
  • Будьте уважні! Ці правила не стосуються пар однорідних членів. Навіть якщо вам здається, що сполучники повторювані, то це не так. Кожен сполучник І в такому випадку поєднує лише два однорідних члени в парі, а між парами сполучників немає. 
  • Наприклад:Тут росли сосни і ялини, берези і дуби.
  • У цьому реченні 2 пари однорідних членів: сосни і ялини та берези і дуби. Сполучник І неначебто повторюваний, оскільки вживається двічі. Але це не так. Кожного разу він стоїть між двома однорідними членами в парі. Тому перед першим І кому не ставимо. Якби це був ряд однорідних членів, то перед кожним із них стояв би І. А в нашому випадку після "ялини" стоїть кома, сполучника немає.
5. Виконати вправу  456.

Урок № 3( виконати до 19.03)
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами

1. Запишіть дату, тему уроку.
2. Перегляньте уважно відеоурок. Під час перегляду вам буде запропоновано виконати  тренувальні вправи. Вправи виконуйте письмово. Одразу після оголошення вправи запишіть її порядковий номер. Уважно прослухайте завдання. Після оголошення завдання вправи натискайте на паузу, зупиняйте перегляд, списуйте в зошит запропоновані речення і пробуйте виконувати завдання. Потім знову вмикайте відео і перевіряйте виконане, слухаючи коментар вчителя, роблячи виправлення. Однорідні члени підкреслюйте лише олівцем і під лінійку!
3. Вправу 5 виконуєте самостійно, записавши вид роботи: 
Самостійна робота

4.Вивчіть теоретичний матеріал підручника з теми на ст. 199.

Урок №4( виконати до 20.03)

Розділові знаки при узагальнювальних словах
1. Запишіть дату, тему уроку.
2. Перегляньте уважно відеоурок. Під час перегляду вам буде запропоновано виконати  тренувальні вправи. Вправи виконуйте письмово. Одразу після оголошення вправи запишіть її порядковий номер. Уважно прослухайте завдання. Після оголошення завдання вправи натискайте на паузу, зупиняйте перегляд, списуйте в зошит запропоновані речення і пробуйте виконувати завдання. Потім знову вмикайте відео і перевіряйте виконане, слухаючи коментар вчителя, роблячи виправлення. Однорідні члени підкреслюйте лише олівцем і під лінійку!
3. Вправу 4 виконуєте самостійно, записавши вид роботи: 
Самостійна робота

4. Знайдіть нову інформацію про постановку розділових знаків при узагальнювальних словах, якої немає в підручнику, за посиланням і вивчіть її:
https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/5-klas/vidomosti-z-sintaksisu-i-punktuatciyi-14562/dvokrapka-i-tire-pri-uzagalniuvalnikh-slovakh-u-rechenniakh-z-odnoridnimi_-39117/re-17703766-ccf4-42ce-9fbf-3d78e1f9a510

Урок №5( виконувати 23.03 до 20.00)
1. Повторіть вивчені правила про постановку розділових знаків при однорідних членах.
2. За можливості, розкажіть ці правила батькам або проговоріть собі вголос, а потім перевірте за підручником, чи нічого ви не забули, чи не помилилися в чомусь.
3. Готуйтеся до вирішального тестування на знання розділових знаків при однорідних членах. Пройдіть тренувальні  інтерактивні завдання за посиланнями:
https://learningapps.org/1428105

https://learningapps.org/display?v=pjn0ni4dk20

https://learningapps.org/6995491

4. Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/50745 , 
зробіть скриншот сторінки з результатом  виконаного тесту. Для цього знайдіть на клавіатурі клавішу, 
натисніть на неї. Так зображення вашої виконаної роботи збережеться. Вставте його у  Word -документ і надішліть  його на електронну почту вчителю  sarachmam67@gmail.com  . Обов'язково вказуйте прізвище й клас.


Урок № 6( виконувати 24.03 до 20.00)
1. Пройти вирішальне онлайн - тестування за посиланням:
https://forms.gle/oacWgbWLFJgJmPcv8

Тест проходять лише ті, хто виконав і відправив усі завдання попередніх уроків.

Урок № 7( виконати до 27.03)
Звертання. Розділові знаки при звертанні
1. Запишіть дату, тему уроку.
2. Опрацюйте самостійно теоретичний матеріал  з підручника на стор. 202, 203,204.
3. Перекажіть вивчене батькам. Визначення звертання потрібно знати напам'ять. Інший матеріал можна розповідати близько до тексту.
4. Виконайте на закріплення : 

  • усно-  впр. 470;
  • письмово-  вправа 476( НЕ ЗАБУТИ  над звертанням надписати поширене воно чи непоширене); впр. 473; впр.475;
  • потренуватися інтерактивно за посиланням: https://learningapps.org/display?v=py2pvocet20
Урок № 8 ( виконати  30.03)
Пройти тест - онлайн за посиланням 

https://forms.gle/1nZcxTAwAyMwMppBA

Урок № 9( виконати до 01.04)
Вставні слова. Розділові знаки при вставних словах
1. Запишіть дату, тему уроку.
2. Опрацюйте самостійно теоретичний матеріал  з підручника на стор. 206, 207. Вставні слова вивчити напам'ять за групами і розповісти батькам із згорнутою книгою.
3. Перевірити, чи засвоїли ви матеріал, можна, виконавши інтерактивну вправу за посиланням:https://learningapps.org/1957122
4. Виконайте письмово впр. 483(НЕ ЗАБУТИ над вставними словами надписати їх групу( за таблицею)
5. Виконайте письмово впр. 482.

Урок № 10( виконати до 04.04)
Пройти тест - онлайн за посиланням  

https://forms.gle/BfbAxZF8EfYjPk3M6

Шановні батьки! Відеоуроки для 5-х, 6-х, 7-х та 8–х класів розпочались у п’ятницю, 25 березня 2020р. на YouTube каналі 34 каналу https://www.youtube.com/user/tv34dnepr/featured


7 клас

Урок № 1( завдання виконати  до 17.03, лише з поважних причин виконувати можна пізніше). 
Написання прислівників разом, окремо і через дефіс
1. Запишіть дату, тему уроку.

2. Перегляньте уважно відеоурок. 


3. Самостійно опрацюйте матеріал підручника  і вивчіть правила на стор. 135.
4. Виконайте на закріплення вправи 249, 254.
5. Дослідження - пошук 

  • Виконуємо за орфографічним словником і завданнями вправ 252 та 253.

Урок № 2(завдання виконати  до 19.03, лише з поважних причин виконувати можна пізніше). 

1. Запишіть дату, тему уроку.

2. Перегляньте уважно відеоурок. 




 3.Самостійно опрацюйте матеріал підручника  і вивчіть правила на стор. 138.
4. Виконайте вправу 259, вправу 260 зі зміненим завданням( виписати прислівники, у яких можливе різне написання: разом і окремо, оскільки вони можуть бути співзвучними з самостійними частинами мови, від яких утворені; скласти по 2 речення з різним написанням цих прислівників та співзвучних з ними іменників з прийменниками.)

Урок № 3( виконувати 21.03 )
1.Повторіть усі правила правопису прислівників та прислівникових сполучень.
2.За можливості, розкажіть ці правила батькам або проговоріть собі вголос, а потім перевірте за підручником, чи нічого ви не забули, чи не помилилися в чомусь.
3. Готуйтеся до вирішального тестування на правопис прислівників. Пройдіть тренувальні  інтерактивні завдання за посиланнями:
https://learningapps.org/2127744

https://learningapps.org/2495445

https://learningapps.org/3661459

Урок № 4( виконати до 24.03 включно)
1. Пройти вирішальне онлайн - тестування за посиланням:
https://forms.gle/dmQci81DNVfb4ezh8

Тест проходять лише ті, хто виконав і відправив усі завдання попередніх уроків.

Урок № 5( виконати до 27.03. Робота обов'язкова. Її відсутність у зошиті буде оцінена відповідним балом)
Складання анотації на книжку з використанням прислівників


1. Запишіть дату і тему уроку.
2.Опрацюйте матеріал підручника з даної теми на ст. 249.
3. З ’ясуйте за тлумачним словником і запишіть в зошиті значення слова анотація.
4. Познайомтеся з будовою анотації( у зошит не переписувати)
1 частина – бібліографічна. У ній подаються відомості про автора, назву книги,видавництво, рік видання,кількість сторінок.
2 частина – текст  анотації. У ній подаються відомості про жанр твору, персонажів, місце і час дії, передається коротко зміст,тема твору, вказується, кому адресована книга.
5. Запишіть вид роботи
Дослідження - відновлення
§  Прочитайте зразок анотації на книгу. Прослідкуйте у ній усі складові 2 частин  анотації.

Воронина Л. Суперагент 000. Нові пригоди: Дитячий детектив / Л. Воронина. — К., 2000. — 176 с.

Свої детективні розслідування веде нездоланний Суперагент 000 Гриць Мамай. Він побував «У пащі крокодила» та «У залізних нетрях», вирвався з «Пастки у підземеллі» та розгадав «Таємницю підводного міста».

Окрім того, він, між іншим, ще й встиг урятувати світ від неминучої загибелі!

Книга адресована учням від 10 до 13 років.

§  Прочитайте другу анотацію. Відновіть її текст, розмістивши  структурні частини в потрібній послідовності. Доповніть  анотацію, дайте оцінку книжці.
Пеппі Довга панчоха/ Переклад Л. Лунгіної. — К., 2001. — 201 с. Гумористична повість відомої швецької письменниці про чудесні подорожі й кумедні пригоди дівчинки на ім’я Пеппі Довга панчоха. Ліндгрен А.

6. Запишіть вид роботи
«Угадай твір за анотацією»
§  Прочитайте анотації на добре відомі твори українських письменників, які ви вивчали на уроках української літератури. Запишіть, на які книги складені дані анотації та хто їх автор.
Анотація  1
       Автобіографічна повість зображує нелегке дитинство хлопчика Михайлика, у якого не було навіть чобіт. Але це зовсім не завадило йому відчувати радість життя, помічати красу навколишньої природи, бути добрим і милосердним, поважати хліборобську працю українського села. У книзі зібрані спогади про рідних письменника – батька, матір, діда з бабусею. Саме від них він отримав перші уроки людяності, відчуття прекрасного, здатність до мрії,почуття гумору і проніс їх через усе своє життя.
       Книга адресована школярам віком 10 – 15 років.
Анотація  2
Казка має підзаголовок: для малих і великих. І це не даремно. За фантастичними, казковими подіями криються великі істини: не треба бути скупим, не можна збудувати свого щастя на воєнному лихолітті, на чужому горі та зубожінні. Героїня твору  зрозуміла це й покарала, як могла, господаря, покинула теплий дім і пішла жити в поле. Чому так трапилося, ви дізнаєтесь, прочитавши цей твір.
               Книга адресована школярам віком 10 – 15 років.
7. Познайомтеся з особливостями мовного оформлення анотацій
В анотаціях найчастіше зустрічаються шаблонні (стандартні) вирази:
•   у книзі зібрані;
•   до книги увійшли;
•   книга адресована;
•   книга розрахована на широке коло читачів.
Але з метою зацікавлення читачів можуть використовуватися й нестандартні вирази:
•   чому так трапилось, ви дізнаєтеся, прочитавши книгу;
•   яку таємницю приховує герой;
•   що з ним сталося.
8. Запишіть вид роботи
Дослідження - доповнення
§  Перед вами  текст- анотація. У ній немає жодного прислівника. Прочитайте її.

Стороженко Олекса. Скарб. – К. : Знання, 2018. – 223 с.
Люди замислювалися над тим, що таке щастя. Історія Павлуся, головного героя оповідання Олекси Стороженка «Скарб», показує, що безділля і ситість – це ще не щастя. Не може бути щасливою та людина, котра, не зігріваючи своїм теплом інших, проживає свій вік. Хоч і таланило в усьому Павлусеві, але його щастя мало б хто захотів. Оповідання має повчальний характер.

§  Доповніть  цю анотацію дібраними з довідки прислівниками, вставивши їх на місці крапок
Стороженко Олекса. Скарб. – К. : Знання, 2018. – 223 с.
..... люди замислювалися над тим, що таке щастя. Історія Павлуся, головного героя оповідання Олекси Стороженка «Скарб», ….. показує, що безділля і  ситість – це ще не щастя. Не може бути щасливою та людина, котра, не зігріваючи своїм теплом інших, ….. й ….. проживає свій вік. Хоч і таланило ….. і в усьому Павлусеві, але його щастя мало б хто захотів …... Оповідання має повчальний характер.
Книга розрахована на широке коло читачів.
ДОВІДКА
Безцільно, завжди, безглуздо, здавна, по-справжньому, переконливо.

9. Самостійна робота
 Складіть анотацію на улюблену книжку, відповідно до інструкції, використовуючи прислівники.
Інструкція
Як скласти анотацію
1. Подайте бібліографію: вихідні дані книжки.
2. Вкажіть:
– коли й де відбуваються події, про які розказано в книжці;
– хто головний герой, чим він цікавий;
– у яку ситуацію (несподівану, скрутну, цікаву) потрапляє цей герой;
– які проблеми він прагне вирішити;
– які перешкоди долає.
Пам’ятайте:
– обсяг анотації – 5-6 речень (1 – 2 абзаци);
– складаючи анотацію, використовуйте прислівники;
– не оцінюйте книжки!

– мета анотації – зацікавити читача.



Урок № 6( виконати до 02.04)
Прийменник як службова частина мови. Види прийменників за будовою і походженням
1.Запишіть дату і тему уроку.

2.Опрацюйте теоретичний матеріал підручника з даної теми на ст. 144-147.
3. Вивчіть напам'ять визначення прийменника як частини мови та види прийменників за будовою і походженням.
4. Виконайте письмово впр. 266( частини мови, з якими поєднані прийменники, надписати олівцем).
5.Виконати впр. 267( над підкресленим зайвим словом надпишіть, яка це частина мови)
6. Виконати впр. 277.Завдання змінюємо! 

  • Списати речення. Поруч з прийменниками в дужках вказати вид за походженням і будовою)
Урок № 7( виконати до 04.04)
Правопис прийменників
1.Запишіть дату і тему уроку.
2. Уважно прослухайте пояснення вчителя під час відеоуроку.


3. Вивчіть теоретичний матеріал з таблиці на стор. 152
4.Виконайте письмово впр.280. Зразок пояснення дивіться нижче.
5. Виконайте впр. 283.
6. Виконайте впр.287.


Шановні батьки! Відеоуроки для 5-х, 6-х, 7-х та 8–х класів розпочались у п’ятницю, 25 березня 2020р. на YouTube каналі 34 каналу https://www.youtube.com/user/tv34dnepr/featured





11 клас
Урок № 1(завдання виконати і надіслати фотозвіт до 16.03, лише з поважних причин виконувати можна пізніше). 
1. Повторіть теоретичний матеріал про постановку розділових знаків в складному реченні за матеріалами підручника на стор. 130, 131, 136, 140, 141.
2.Поглибте свої знання за інтернет- матеріалами за посиланнями:
 Розділові знаки в складносурядному реченні
Розділові  знаки в безсполучниковому реченні

Розділові знаки в складнопідрядному реченні

3.Виконайте завдання інтерактивних вправ за посиланням. Перевірте якість виконання завдання, натиснувши на позначку у правому нижньому кутку сторінки з вправою. Завдання виконуйте дуже уважно, не поспішайте. Максимальна кількість балів -12, але кожна помилка - - 1 бал.




4. Зробіть скриншот сторінки з виконаним завданням. Для цього знайдіть на клавіатурі клавішу, 
натисніть на неї. Так зображення вашої виконаної роботи збережеться. Вставте його у  Word -документ і надішліть  його на електронну почту вчителю  sarachmam67@gmail.com  . Обов'язково вказуйте прізвище й клас.

Урок № 2( виконати 16.03 до 19.00,  лише з поважних причин виконувати можна пізніше).

1.Виконати тест № 34( для тих, хто не виконав його раніше)
2. Виконати тест № 35
Урок №3( виконати 19.03 до 19.00, лише з поважних причин виконувати можна пізніше).
1. Повторіть за підручником теоретичний матеріал про постановку розділових знаків при прямій мові на стор. 144, 145.
2. Виконайте онлайн - тестування № 29
https://goo.gl/forms/9LtXclJVoFFjhZPM2

Урок № 4( виконати до 21.03)
Контрольне есе  «Чи може бути патріотом той, хто не поважає інші народи?»
1. Написати на чернетці есе, не забуваючи про вимоги до структури й мовного оформлення. Пригадати їх можете за посиланням:
https://200baliv.org/pages/yak_pisati_tvir-rozdum_zno_na_maksimalnu_kilkist_baliv

Подальші завдання будуть викладені на платформі Classroom. Код доступу для класу: qdjdiei




  Дистанційні завдання з української мови під час карантину 
з 03.02 до 16.02

Шановні учні ! Дистанційні завдання виконуйте в день, коли у вас даний урок за розкладом. Кожного дня опрацьовуйте одну тему. Виконуючи завдання дистанційного навчання , робіть наступні записи в зошиті за зразком:

Третє лютого
Дистанційне навчання
Словосполучення. Види словосполучень
Вправа 406 або
Розподільний диктант
                                        

5 клас
Мої любі п'ятикласники! Перший урок після відновлення занять - тематична контрольна робота, яку ви не встигли написати перед оголошенням карантину. Сподіваюся, що всі ви хочете написати її успішно, тому пропоную повторити пройдений матеріал за запитаннями.
  • Які правила чергування У-В, І-Й ти знаєш?( ст.144,145)
  • За якими правилами потрібно переносити слова?( ст.106)
  • Коли букви Я,Ю,Є позначають 2 звуки, а коли один і пом'якшення попереднього приголосного?(https://svitslova.com/mova/fonetyka-grafyka/1339-zvukove-znachennia-ja-ju-je-ji-shch.html )
  • Коли пишеться м'який знак?( ст. 157, 160)
  • Коли пишеться апостроф?( ст. 163)
  • Які правила чергування З,ЗІ,ІЗ треба знати?( ст. 147)

Урок № 1


Словосполучення. Головне й залежне слово в словосполученні. Види словосполучень

1. Перегляньте уважно відеоурок. Під час перегляду вам буде запропоновано виконати тренувальні вправи.Одразу після оголошення завдання вправи, натискайте на паузу, зупиняйте перегляд і на чернетці пробуйте виконувати запропоновані завдання. Потім знову вмикайте відео і перевіряйте виконане, слухаючи коментар вчителя.

2. Вивчіть теоретичний матеріал з підручника на стор. 176, 177.
3. У робочому зошиті запишіть число і тему за зразком на початку сторінки.
4. Виконайте на закріплення вправи 404, 406 та 411( за зразком письмово розбору, який подано над вправою).

Урок № 2                                   

Вільні та стійкі словосполучення
1. Перегляньте уважно відеоурок. Під час перегляду вам буде запропоновано виконати тренувальні вправи.Одразу після оголошення завдання вправи, натискайте на паузу, зупиняйте перегляд і на чернетці пробуйте виконувати запропоновані завдання. Потім знову вмикайте відео і перевіряйте виконане, слухаючи коментар вчителя.

2. Вивчіть теоретичний матеріал з підручника на стор. 177( у бежевій рамці + фразеологізми теж не бувають словосполученням), ст. 179(у  блакитній рамці).
3. У робочому зошиті запишіть число і тему за зразком на початку сторінки.
4. Виконайте на закріплення вправу 407.
5. Третє зайве
  • Виписати з кожного рядка лише стійкі(фразеологічні) словосполучення.Користуючись фразеологічним словником ( є в розділі "Словники" на сторінці блога), пояснити їх значення.
1) Викинути сміття, викинути з голови, викинути непотріб.
2) Тримати за руку, тримати відстань, тримати слово.
3)Розбігаються хто куди, розбігаються очі, розбігаються діти.
4) Носа витерти, носа збити, носа задерти.
Урок № 3
Речення, його відмінність від слова й словосполучення
1. Перегляньте уважно відеоурок. Під час перегляду вам буде запропоновано виконати тренувальні вправи.Одразу після оголошення завдання вправи, натискайте на паузу, зупиняйте перегляд і на чернетці пробуйте виконувати запропоновані завдання. Потім знову вмикайте відео і перевіряйте виконане, слухаючи коментар вчителя.

2. Вивчіть теоретичний матеріал з підручника на стор. 180.
3. У робочому зошиті запишіть число і тему за зразком на початку сторінки. 
4.Дослідження - редагування

  • Прочитайте поданий текст. Визначте межі речень. Спишіть, відділяючи речення одне від одного розділовими знаками та великою літерою.
Рідна земля
Немає нічого ріднішого за рідну землю особливими чарами віє від неї навесні вже відтала земля оживає трава і тягне до сонця свої зелені листочки вона немов прислухається до жайворонкової пісні, що ллється з теплого голубого неба стовбурами дерев починають бродити цілющі соки перекреслюють небо косяки диких гусей вони летять під чисті зорі , на тихі води нашої України.

5. Вправа 414( друге завдання під зірочкою теж виконати письмово, давши відповідь на запитання)

Урок № 4
Речення, його граматична основа. Речення двоскладні й односкладні
1. Перегляньте уважно відеоурок. Під час перегляду вам буде запропоновано виконати тренувальні вправи.Одразу після оголошення завдання вправи, натискайте на паузу, зупиняйте перегляд і на чернетці пробуйте виконувати запропоновані завдання. Потім знову вмикайте відео і перевіряйте виконане, слухаючи коментар вчителя.

2. Вивчіть теоретичний матеріал з підручника на стор. 181, 182.

3. У робочому зошиті запишіть число і тему за зразком на початку сторінки. 
4. Вправа 415
  • Відновити зміст прислів'їв.
  • Підкреслити підмет і присудок.
  • Надписати, якими частинами мови виражені підмет і присудок.
5. Дослідження - групування
  • Подані односкладні речення записати в такій послідовності:
1) такі, що вказують на стан природи;
2) ті, у яких йдеться про стан людини.
  • Підкресліть граматичну основу.
Тим часом звечоріло. Вчора  мені нездужалось. Сьогодні так якось святково. З лугу свіжістю війнуло. Мені соромно за сльози. Пахне зрілістю нив.

6. Творча робота
  • Складіть письмово односкладні речення про весну( можна невеликий текст на 4-5 речень), у яких в ролі головних членів були б слова  радісно, цікаво, приємно, ясно, сонячно, аромат квітів, розмаїття барв, спів пташок, сонце тощо
7 клас
Урок № 1
Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Дієприслівник»
1. Повторіть  за підручником вивчений раніше матеріал  параграфів 20-23.
2. Дайте усно відповіді на запитання:
-   Що називається дієприслівником?
– Які ознаки має дієприслівник від дієслова?
– Які ознаки має від прислівника?
– На які питання відповідає дієприслівник?
– Що утворює дієприслівник разом із залежними словами?
– Які розділові знаки вживаються при дієприкметниковому звороті?
– Які розділові знаки вживаються при одиничному дієприслівнику?
– Яку літеру И чи І пишемо у суфіксах дієприкметників?

– Як утворюються дієприслівники недоконаного виду? 
-  Як утворюються дієприслівники доконаного виду? 
3. У робочому зошиті запишіть число і тему за зразком на початку сторінки. 

4.Синтаксичний практикум
•             Спишіть, виділяючи дієприслівникові звороти комами. Надпишіть вид кожного дієприслівника. Підкресліть звороти
1. Літак пішов на зниження і незабаром злегка підскакуючи побіг на лижах і зупинився (О. Донченко). 2. Вузька стежка підбігла до кручі і повилась далі крутим берегом над річкою то видираючись на голі горби то ховаючись у низинах (О. Донченко). 3. Коні почувши волю шарпнули з копита, витяглися і помчалися стрілою наввипередки згинувши незабаром у густій куряві (М. Коцюбинський). 4. Атакуючи ворога бійці ще довго чули закличні звуки бойового сигналу. 5. Лише рілля в степу зберігши колір чорний його перелива у золото колось (А Малишко).

5.Перегляньте відео. Запам'ятайте найбільш типові граматичні помилки при дієприслівникових зворотах.

6.Дослідження - редагування
•             Прочитайте речення. Знайдіть помилки у використанні дієприслівників. Відредагуйте речення та запишіть правильний варіант.

1. Читая книги, ми пізнаємо світ. 2. Написавши переказ, наші зошити були
здані вчителеві. 3. Намагаючись зігрітися, багаття було розпалене. 4.
Повертаючись додому, мені зустрівся однокласник.

7.Тестові завдання до теми "Дієприслівник"
1.Дієприслівниками є всі слова рядка
А залишивши, залишаючи, залишені
Б читаючи, прочитавши, дочитуючи
В тремтячи, тремтячі, затремтівши
Г засинаючи, заснувши, заснулий
Д вишиваючи, вишитий, вишивши

 2. У яких рядках всі дієприслівники недоконаного виду?
А Сказавши, побіливши, зрозумівши, принісши, зачинивши.
Б Кажучи, пливучи, несучи, володіючи, трясучись.
В Намалювавши, згадавши, прочитавши, добігши, написавши.
Г Лежачи, беручи, ходячи, підвозячи, співаючи.

3. У яких рядках правильно визначено вид, час, перехідність дієприслівник. ?
А  Мисливці, забравши (док., мин., перех.) впольованого зайця, подалися до дороги.
Б Йшли, сперечаючись (док., тепер., перех.) про те, хто влучив у зайця.
В Вийшовши (недок., мин., перех.) на дорогу, мисливець зненацька зупинився.
Г Він прожогом вискочив із-за столу, недоївши (док., мин., перех.) обіду.

4. У якому рядку всі дієприслівники з НЕ написано правильно?
А Не сказавши і слова, мати мовчки підійшла до сина і притулила його до свого серця.
Б Зал дружно аплодував молодим промовцям, не дочувши останніх слів
В Спортсмен вирішив переплисти цю скалисту річку, не хтуючи пересторогою.
Г Учитель, не славлячи ганебні вчинки старшокласників, привів їм за приклад поведінку шестикласників.

5. У яких рядках в реченні дієприслівники НЕ ТРЕБА відокремлювати комами?
А Тугар Вовк, не вагаючись, кинув сокирою в Бурунду і врятував Максима.
Б Захар Беркут закликав до битви з ворогом і наказував нападати не вагаючись.
В Ведмедиця лежала скулившись і враз скочила на Мирославу.
Г Скулившись, у гнізді лежало троє маленьких ведмежат.


6. У якому рядку правило зроблено розбір дієприслівника як частини мови?
А Розгораючись (дієприслів., док., тепер., обставина), вогонь спалює і сухе, і мокре.
Б Батьки, бажаючи (дієприслівн., недок., тепер.ч, неперех., обставина) нам добра і
щастя, інколи занадто про нас турбуються.
В Втративши (дієприслів., док., мин., неперех., обставина) здоров’я, дізнаєшся його ціну.
Г Обпікшись (дієприслів., недок., мин., перех., обставина) на молоці, дуєш на воду.


Урок № 2
Онлайн-тренування та тестування з теми "Дієприслівник"
1. Перевірте, чи добре ви засвоїли матеріал, за допомогою інтерактивних вправ за посиланням:
  • https://learningapps.org/2013756( Виконуючи завдання, наводьте курсор на дієприслівник у тексті і натискайте на вибране слово лівою клавішею мишки. Перевірте правильність виконання, натиснувши на клавішу внизу тексту"Перевірити завдання". На полях зошита, навпроти записаної теми випишіть свою оцінку, що відповідає кількості правильних відповідей).
  • https://learningapps.org/2691451 (Виконуючи завдання, перетягуйте слова у відповідну колонку. Перевірити правильність виконання можна за позначкою в правому кутку сторінки, натиснувши на неї лівою клавішею мишки.На полях зошита, навпроти записаної теми випишіть свою оцінку, що відповідає кількості правильних відповідей).
2. Виконайте обов'язкове для всіх онлайн - тестування з теми за посиланням:
https://forms.gle/JhuBNNE64BaYFp9dA. У кого з першого разу результат негативний, поверніться до теорії , а потім спробуйте ще раз.Оцінка з двох спроб буде виведена середня.Тому не поспішайте, ретельно опрацьовуйте теорію, виконуйте вправи і лише потім виконуйте тестові завдання. Відповіді з підписом Віка Р. або подібні зараховуватися не будуть.

Урок № 3
Прислівник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.Розряди прислівників

1. Перегляньте артскрайбінг і познайомтесь з прислівником як частиною мови.



2. Вивчіть за опорною схемою на ст. 116 підручника основні ознаки прислівника як самостійної частини мови і спробуйте відтворити її , відповівши на запитання:

  • Прислівник - це самостійна чи службова частина мови?
  • Що означає прислівник?
  • На які запитання відповідає?
  • Як змінюється прислівник? Чи є винятки?
  • За якими морфемами можна впізнати прислівник?
  • Яким членом речення виступає прислівник?
3. Виконайте на закріплення вивченого вправу 202.Крім завдання, вказаного перед вправою, в дужках після прислівника вкажіть запитання, на яке він відповідає.

4. Іноді можна припуститися помилки у визначенні  частин мови серед слів - близнюків. Щоб цього не сталося, дізнайтеся дуже простий секрет, переглянувши відео.


5. Вивчіть напам'ять усі розряди прислівників із запитаннями і прикладами за таблицею на ст. 119,120.

6. Виконайте на закріплення вправу 213( I частину) для всіх. Крім завдання, вказаного у вправі, надпишіть розряд виписаних прислівників. Для отримання оцінки високого рівня після виконання частиниI вправи  виконуємо II частину.

7. Перевірте, чи добре ви засвоїли матеріал, виконуючи інтерактивні вправи за посиланням:

https://learningapps.org/8640496 
      
https://learningapps.org/2060936

https://learningapps.org/2061499

11 клас
Боржникам:                        
1. Опрацювати на блозі "Крок до успіху" урок № 22 "Звертання. Розділові знаки при звертаннях", скласти узагальнювальну схему з теми, пройти онлайн - тестування № 30   https://forms.gle/CVM9CAcj6pDb5TjFA

2.Опрацювати на блозі "Крок до успіху" урок № 23 " Вставні і вставлені конструкції",скласти узагальнювальну схему з теми, пройти онлайн - тестування № 31   https://forms.gle/r5VE8vRRm3eftoPQA

3.Опрацювати на блозі "Крок до успіху" урок № 24 " Однорідні члени речення.Розділові знаки при однорідних членах",скласти узгальнювальну схему з теми, пройти онлайн - тестування № 32 https://forms.gle/AqQNxaTtyY9pyWNN6

Урок № 1
Відокремлені члени речення
1.  Опрацювати на блозі "Крок до успіху" урок № 21.
2. Скласти 3 узагальнювальні схеми з тем "Відокремлені додатки", "Відокремлені означення", "Відокремлені прикладки".
3. Пройти онлайн - тестування :

Урок № 2
Відокремлені обставини
1. Опрацювати матеріал параграфа 39 в підручнику О. Авраменка.
2. Скласти узгальнювальну схему за матеріалом параграфа та уроку № 21 на блозі
"Крок до успіху"  з теми.
3. У робочому зошиті запишіть число і тему за зразком на початку сторінки. 
4. Виконайте вправи 4, 5 в підручнику на ст. 127-129
5. Пройдіть онлайн - тестування № 24 https://goo.gl/forms/0y0dxevPs1ze9C3o2

Урок № 3
Напишіть на чернетці есе " Що є справжньою цінністю в людському житті?"

Продовжуємо вивчати наголоси і готуватися до орфоепічних диктантів!







Урок № 4
Кома й крапка з комою в складному реченні

1. Перегляньте відео і пригадайте основну інформацію про складні речення.

2. Опрацюйте самостійно теоретичний матеріал на ст. 130,131 і складіть опорні узагальнювальні схеми" Кома в складному реченні", "Крапка з комою в складному реченні".

3. Усно відтворіть повторений матеріал.

4. Запишіть у робочому зошиті число, тему за зразком на початку сторінки.

5. Виконайте на закріплення впр. 3 на ст. 131,132, впр. 5(А) на ст. 132-134 та впр. 7 на ст. 135.

6. Лише після виконання усіх завдань виконайте обов'язковий тест № 34
https://forms.gle/7rRmbBLweRCevHAy9

Готуйтеся ретельніше! Результати попередніх тестів не тішать. Значно знизився показник успішності.












Комментариев нет :

Отправить комментарий