8 клас

Домашнє завдання з української мови на 21.09.20

Завдання І: розкриваючи дужки, усно пояснити написання прийменників. З трьома прийменниками скласти речення.

 

3(за), з(над), з(поза), із(за), за(для), по(за), по(серед), з(поміж), з(понад), про(між), з(проміж), по(над), з(під), по(під), по(між), із(над), із(під), з(перед), з(посеред), зі(мною), з(ним), піді(мною), у(нього), зі(сходу).

 

Завдання II: списати речення, розкриваючи дужки. Знайти омонімічні прийменники і префікси. Прийменники надписати, префікси виділити. Усно пояснити, як їх розрізняти.

 

1) (На)дворі була ще весна, і висока трава (в, у)степу була вже готова під косу. (І. Нечуй-Левицький) 2) (При)поясі у вершників були шаблі, а в руках луки (із)стрілами. (77. Панч) 3) Хати без дахів (с)купчені, (при)ліплені одна(до)одної, одна (над)другою. (М. Коцюбинський) 4) Стояв вантажний літак, (до)верху забитий якимись ящиками й тюками. (Б. Кучер) 5) Дивись, (з)над Дніпра (зі)брались кревні, привітали край мій древній. (А. Турчинсь-ка) 6) (З)переляку душа в п'яти утекла. 7) С(підтишка) литки рве. {Нар. творч.)


 Домашнє завдання з української мови  на 16.09.20

1. Вивчіть за поданою нижче схемою та алгоритмом правила написання прислівників разом, окремо та через дефіс.                    







2. Вивчіть слова для запам'ятовування.  

  безвісти, безперестанку;

внічию, вроздріб,врозкид,вщерть, врешті, врозліт, врозріз,всмак,взнаки;

дотла, дощенту, доволі, поволі;

заочі, зозла;
навиворіт, навідріз, напамять, нарізно,напрокат, наяву, напівдорозі,напохваті,напролом,
спрожогу,скраю;
усмак;
щонайкраще;

якнайдужче,якнайшвидше.       

  3. Виконайте письмові завдання на закріплення вивченого

1. Моделювання синтаксичних одиниць

Ø  Розкрити дужки, утворити з поданих прикметників прислівники за допомогою префікса ПО та суфіксів ОМУ,ЄМУ, И,Е. Утворені словосполучення записати. Пояснити їх правопис.

Співати (італійський), пояснити (батьківський), написано (дитячий), попросити (добрий), одягнутися (модний), визнати (чесний), прибрати (хазяйський), думати (свій), захищати (геройський). 

2. Спіймай помилку

Ø Знайти помилки в написанні прислівників.Записати речення правильно. Вміти усно, відповідно до вивчених правил, пояснити правопис.

День - у- день доводилося працювати не покладаючи рук. Рік- у- рік селяни залишались без урожаю. Кінець - кінцем йому це набридло. Жінка залишилась сам –на – сам зі своїми думками. В основному мене це влаштовує. Учень на відріз відмовився відповідати. Потрібно було всього на всього вивчити правила.Насамкінець, хочу порадити бути уважнішими.


3. Виконати тестові завдання ЗНО

1)


2)

 3)

Комментариев нет :

Отправить комментарий